sobota, 26 lipca 2014

2. Jak planować posty?


Dzisiaj o tym jak zaplanować post na inny dzień. 
Muszę wam powiedzieć, że ta opcja jest bardzo pomocna. Nie raz jak mam wolny czas, chcę zrobić posty, które opublikuje w innym terminie, ale robi się problem. Jak je dodać w ten dzień. Nie będzie mnie w domu i nie mam możliwości, wejścia i wstawienia ich. 
Właśnie wtedy znakomita jest ta funkcja. 

Jest to naprawdę banalna sprawa. W okienku gdzie piszemy posty, po prawej stronie mamy "Ustawienia posta", a w nim różne możliwości. Etykietki, link bezpośredni, lokalizacja lub inne opcje. O wszystkich postaram wam się opowiedzieć, ale dzisiaj nas interesuje "Publikacja". 


Gdy w nią wejdziemy, pojawiają nam się dwie opcje. Albo publikacja "Automatyczna" - czyli post pojawi nam się na blogu od razu po opublikowaniu, albo "Ustaw datę i godzinę" - czyli ustawianie publikacji według naszych potrzeb. Jak wejdziemy w drugą możliwość, pojawi nam się kalendarz w którym zaznaczamy albo po prostu wpisujemy datę i godzinę w dwie rameczki. 


Po ustawieniu, zostaje nam tylko wcisnąć "Gotowe". 

Mam nadzieję, że jasno wam to wytłumaczyłam i pomogłam :) 
Jeżeli macie pytania o pozostałe funkcję, o których byście chcieli zobaczyć tutaj post, zapraszam do napisania w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz